خودت باش ...همین....
مهاجر غربت.(اجتماعی.فرهنگی.علمی
این وبلاگ سعی بر این دارد که تمامی اطلاعات اجتماعی.فرهنگی. وعلمی روز را ارائه دهد

خودت باش  ...همین....

خودت باش! اگر كسي خوشش نيامد هم نيامد! اينجا كه مجسمه سازي نيست.

 

مهم نیست که دیگران چطور در مورد تو فکر یا قضاوت می کنند چون  به هر حال من و توانسانی ارزشمند و والا هستیم مهم اینه که تو ،تو هستی نه کس دیگه وباید به خودت ایمان داشته باشی وبدان قبل از هر چیز اول زندگی کن و بعد زندگی کن و بعدش هم زندگی کن .

انتونی رابینز می گوید:در دنیا هیچ چیز به خودی خود دارای معنی نیست بلکه احساسات،رفتارها و واکنش های ما نسبت به هر چیزی بستگی به نحوه ی ادراک و تصور ما از ان چیز دارد.و فقط یه داستان کوتاه بگویم و تمام ...

ابتدا می مردم برای اینکه دبیرستان را تمام و دانشگاه را شروع کنم.

بعد از ان می مردم برای اینکه تحصیلم در دانشگاه تمام شود و کار را شروع کنم.

بعد از ان اینکه ازدواج کنم و بچه دار شوم .

بعد از ان می مردم برای اینکه بچه ها بزرگ شوند و به مدرسه بروند و من بتوانم به کار با برگردم.

بعد از ان می مردم برای اینکه باز نشسته شوم و حالا لحظه مردنم فرا رسیده و ناگهان دریافتم که فراموش کردم زندگی کنم......


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 2 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط ذبیح الله جعفری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: